L’Oreal i blog krise

september 28, 2006 at 4:58 pm Skriv en kommentar

L’Oreal i Frankrig ville benytte en blog i markedsføringen  af en ny anti-rynkecreme fra mærket Vichy. Deres blog blev styret ef en blogger ved navn Claire. (Ansat afL’Oreal Hun skrev indlæg om, hvordan hun kunne mærke at produktet virkede, det gavrynke-reducerende virkninger, på trods af at hun spiste usundt, festede osv. 

L’Oreal fik en masse ballade, da det var for useriøst med såden blog. Historien var i pressen og kørt på nettet via andre blog. L’Oreal blev nød til at give en undskyldning og starte på en frisk med en seriøs blog.

Se også: http://www.digital-marketing.dk/2006/12/28/l%e2%80%99oreal-i-blog-krise/

Entry filed under: Media, Reklamer. Tags: .

Google 8 år – tillykke med fødselsdagen TrackTesting/musiktest – nyt koncept fra Klaus Riskær Pedersen

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nye indlæg

Flickr Photos

Fast-flying Falcon

sunset and fishing nets

Force of Life - Pushing Boundaries I

More Photos
september 2006
M T W T F S S
« Aug   Oct »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

Feeds

RSS SearchEngineWatch

  • Der er opstået en fejl - feedet er sikkert nede. Prøv igen senere.

Blog pmunk


%d bloggers like this: