Nyhedsavisen – så lå den i postkassen

oktober 9, 2006 at 7:57 am 2 kommentarer

Så fik jeg Nyhedsavisen leveret i postkassen her til morgen mandag. Nyhedsavisen udkom kun i ca. 250.000 eksemplarer fredag, mod lovede 500.000. Det var grundet nedbrug i en trykmaskine.

Nå, men tilbage til min morgen, sammen med Nyhedsavisen leveres to af de “gamle” morgenaviser, så der er nu god konkurrence i min postkasse. Nyhedsavisen vandt slaget i dag, den ene “gamle” morgenavis blev slet ikke åbnet og den anden, fikjeg kun til til at skimme en sektion. Grundlanget er ikke helt fair, Nyhedsavisen vandt slaget, da der stadig er en nyhedsværdig og den er spændende. Så nu må vi se hvordan det går de næste dage. En yderligere faktor til Nyhedsavisens klare fordel: Formatet. Nyhedsavisen er i tabloid format. Den er mere handy og dermed nemmere at få læst i på en travl og hektisk morgen. Der er ikke rigtig tid til at sidde og slappe af med morgenavisen – den læses mellem andre gøremål.  

Entry filed under: gratisaviser. Tags: .

Aller køber svenske Spray af Lycos Europe Epn.dk har succes – det største erhvervs-site i Danmark

2 kommentarer Add your own

  • 1. Michael S. Lund  |  oktober 31, 2006 kl. 3:26 pm

    Jeg faldt lige tilfældigt over din blog under en google-søgning efter nogle gamle læsertal.
    Nu kan jeg så se, at du er en af dem, der har fået Nyhedsavisen, som jeg er journalist på. Og lidt nysgerrig bliver man jo: Hvad synes du om os efter de første eksemplarer?
    Venlig hilsen,
    Michael

    Svar
  • 2. pmunk  |  november 1, 2006 kl. 5:34 pm

    Hej Michael,
    Jeg skrev i mit indlæg, at Nyhedsavisen vandt slaget den pågældende dag. Det er faktisk også gældende for i dag, jeg tjekkede min postkasse kl. 06.30, eneste avis at finde var Nyhedsavisen, og jeg fik faktisk slet ikke kigget efter de andre to aviser. Så eneste nyhedskilde her til morgen var Nyhedsavisen og lidt radio.

    Nå men til dit spørgsmål, hvad jeg synes om avisen. Jeg har en favorit sektion i de gamle aviser, nemlig erhverv. Og her kan i af gode grunde ikke gøre så meget. Ellers læser jeg også typisk JP Århus. I forhold til det lokale, så er i ikke med i sammme omfang og taber klart på det lokale. Men i forhold til det generelle stof, som man typisk finder i hovedavisen, så synes jeg godt om avisen. Jeg kalder jeres avis for en form for mini Politiken – og det er positivt at forstå. Nemlig på den måde at i laver artikler med holdning og det er tydeligt at se at journalisten står ved den pågældende artikel eller klumme. Jeg synes i en rigtig god vinkel på mange ting og gør det anderledes. Det betyder meget i forhold til konkurrencensituationen – i skal være det aktive tilvalg, da jeg jo allerede har to andre aviser. (Der er ikke tid til at læse tre aviser om morgenen). Jeg synes i er kommet godt fra start og jeg synes bestemt i er en avis med noget at byde på. Så jeg vil blot håbe i fortsætter med at have indhold med mening/holdning. Nyheder fra Ritzau kan jeg finde mange steder – så derfor, thumbs up🙂

    Svar

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nye indlæg

Flickr Photos

Fast-flying Falcon

sunset and fishing nets

Force of Life - Pushing Boundaries I

More Photos
oktober 2006
M T W T F S S
« Sep   Nov »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Feeds

RSS SearchEngineWatch

  • Der er opstået en fejl - feedet er sikkert nede. Prøv igen senere.

Blog pmunk


