Metallica i Århus – Vetervang i Aarhus

juli 16, 2007 at 7:12 am Skriv en kommentar

Der var fuld skrue på Vestereng, hvor Metallica spillede op. Jeg har læst en del af anmeldelserne i aviserne og kan slet ikke genkende det billede de viser.

Jeg havde plads i A-sektionen helt fremme tæt på scenen tæt på Metallica og der var ikke ubehagligheder eller noget der ligner. Der var en god stemning og i den uheldige pause, hvor udstyret gik ned. Efter ca. 10 min gik lyden og der var en pause på omkring 10-15 min. Men bandet kom godt i gang igen.

Jeg er ikke den store Metallica-fan, men jeg synes der var gang i koncerten.

Det var hurtigt og nemt at komme til koncerten med en shuttlebus, vi måtte gå tilbage til byen der var rigtig mange mennesker på vej ud, så vi vurderede at det var nemmere at gå. Afviklingen under selv koncerten gik fint, forholdsvis kort kø ved ølteltet.

Så alt i alt en god aften med Metallica i Århus.

PS. Metallica lovede et nyt album næste år. Lad os se hvornår Metallica gæster Århus igen.

Jeg har på YouTube fundet dette klip – vidner om en god aften i Århus med Metallica.

Entry filed under: Music. Tags: .

Bro via Samsø over Kattegat rykker tættere på Metallica i Århus – Kirk Hammett solo uden lyd

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nye indlæg

Flickr Photos

Fast-flying Falcon

sunset and fishing nets

Force of Life - Pushing Boundaries I

More Photos
juli 2007
M T W T F S S
« Jun   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Feeds

RSS SearchEngineWatch

  • Der er opstået en fejl - feedet er sikkert nede. Prøv igen senere.

Blog pmunk


