Metallica i Århus – Kirk Hammett solo uden lyd

juli 18, 2007 at 5:48 pm 2 kommentarer

Efter ca. 10-15 min inde i koncerten med Metallica gik lyden. Det har der været skrevet en del om i diverse anmeldelser. Her er der et klip fra YouTube hvor en deltager har optaget episoden. Kig på skærmen, hvor det er tydeligt at se, at Kirk Hammett ikke opdager at lyden er gået. Publikum råber og pifter, men han spiller videre. Der går et stykke tid før Kirk Hammett finder ud af at lyden er væk – derefter lusker han stille af.

Entry filed under: Music. Tags: .

Metallica i Århus – Vetervang i Aarhus iPhone – iPod fra MacMost Podcast 7/11/07

2 kommentarer Add your own

  • 1. Frederik  |  august 1, 2007 kl. 1:28 pm

    Jeg var med til den koncert og jeg har aldrig været så skuffet over danskerne som da de begyndte at buhe! Hvis man er MetallicA fan og har betalt for at komme til koncert med dem, så buher man sku ikke hvis lyden går… Det er skuffende. Man kunne virkelig se på Kirk at det var en fed solo (selvom at vi ikke kunne høre den) (; . Keep on rocking ‘TallicA!

    Svar
  • 2. Lasse  |  august 7, 2007 kl. 7:31 pm

    Helt enig frederik.. jeg var der også og jeg skammede mig ligeså meget over de folk der buhede som du gør.. heldigvis var jeg helt foran hvor der kun var god stemning konstant🙂

    Svar

Skriv et svar

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Nye indlæg

Flickr Photos

Morning sunlight2

Entrapment

Ceannabeinne

More Photos
juli 2007
M T W T F S S
« Jun   Sep »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Feeds

RSS SearchEngineWatch

  • Der er opstået en fejl - feedet er sikkert nede. Prøv igen senere.

Blog pmunk


